Brightmine sluit een partnership met Akyla voor actuele cao-informatie in Akyla software

7 juni 2023, Amsterdam – Met de directe koppeling van CAO Connect in de Akyla-omgeving hoef je nooit meer te zoeken in verlopen cao’s en verschillende systemen. Dankzij de hoge kwaliteit cao-data minimaliseer je de kans op fouten en dubbel werk, wat ook resulteert in kostenbesparing.

“Het partnership tussen Akyla en Brightmine onderstreept onze visie om hoogwaardige cao-informatie en data in de werkprocessen van onze klanten beschikbaar te maken,” aldus Frank Klein, directeur van Brightmine Nederland. “Dit optimaliseert hun workflow, verhoogt de kwaliteit van hun dienstverlening en reduceert kosten en risico’s. We zijn trots op deze belangrijke stap en kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking.”

“Bij Akyla zijn we continu op zoek naar mogelijkheden waarmee onze klanten het onboardingsproces van flexkrachten kunnen versnellen.” aldus Martin Schievink, CEO van Akyla. “Door een digitale ondertekening, een iDIN-integratie en vanaf nu ook met realtime toegang tot actuele cao-informatie via een koppeling met CAO Connect van Brightmine.”

Over Brightmine

Brightmine, is met 40.000 gebruikers wereldwijd, de toonaangevende aanbieder van HR-informatie en -oplossingen. Het biedt online tools, informatie en advies aan iedereen die HR- en personeelsgerelateerde beslissingen moet nemen. Zo helpt Brightmine hen bij complexe HR-uitdagingen. Brightmine is gevestigd in Amsterdam en maakt deel uit van het beursgenoteerde RELX Group.

Over Akyla

Akyla helpt uitzendorganisaties, payroll- en detacheringsbureaus al meer dan twintig jaar bij het automatiseren en optimaliseren van tijdrovende en repetitieve werkprocessen. Dat begon vanuit het ontwikkelen van een volledig urenregistratiesysteem, e-UUR. Inmiddels is Akyla uitgegroeid tot een volledige softwareoplossing voor het automatiseren van alle processen in de midoffice. Sinds juni 2022 is Akyla een onderdeel van Textkernel.

Bekijk hier hoe Akyla eruit ziet met CAO Connect geïntegreerd.

Meer informatie voor pers

Voor persvragen kan je terecht bij één van onze woordvoerders via 020 – 515 95 15 of marketing@brightmine.com

Voor meer informatie: www.akyla.nl en www.brightmine.com/nl en volg Brightmine op LinkedIn, Twitter en Instagram.